Ootame teie nõusolekut

Kasutame oma veebisaidil ja mobiilirakenduses küpsiseid, mis aitavad meil pakkuda teile paremat sirvimiskogemust, meeles pidada teie sirvimisetappe, mõista paremini meie külastajate ootusi, analüüsida suundumusi ja parandada oma teenust. Saate oma nõusolekut küpsiste kasutamiseks igal ajal oma brauseri seadetes muuta.

Korduma kippuvad küsimused

TEENUSEPAKKUJATE HALDAMINE

Kuidas saan teenusepakkuja oma kontolt kustutada?

Teenusepakkuja saab eemaldada, kui vajutad teenusepakkuja nime kõrval olevat prügikasti ikooni. Teenusepakkuja kustutatakse Sinu kontolt järgmise kuu alguseks. Nii saame tagada, et kõik teenusepakkuja väljastatud arved on tasutud.

Mida teha, kui ma ei leia nimekirjas soovitud teenusepakkujat?

Kui Sa ei leia teenusepakkujat, vajuta "Saada meile päring" teenusepakkuja vormil. Palun sisesta teenusepakkuja ärinimi, viitenumber, pangakonto ja võimalusel lae üles näidisarve PDF-failina. Samuti saad edastada arve e-posti aadressile nimi.perekonnanimi@perfi.ee. Lisame antud teenusepakkuja meie andmebaasi ja Sinu iseteenindusse.

Mida teha, kui mõne teenusepakkuja arve pole automaatselt Perfisse laekunud?

Võimalik, et antud teenusepakkuja pole veel arvet saatnud. Kui Sul pole arve summat teada ja Sa ei saa seda käsitsi sisestada, võta ühendust meie klienditoega helistades +372 5401 0488 või kirjutades info@perfi.ee või chatti.

Minu kontol on teenusepakkujaid, keda ma pidevalt segamini ajan. Kuidas seda vältida?

Anna teenusepakkujatele nimed, mille järgi neid on lihtne eristada! Selleks, vajuta teenusepakkuja nime kõrval oleva pliiatsi ikooni ja muuda nime.