Registruokitės dabar
Atsiskaitant vos keliems paslaugų teikėjams - paslauga visuomet teikiama nemokamai!
Atsiskaitant vos keliems paslaugų teikėjams - paslauga visuomet teikiama nemokamai!
Esmalt registreeru Perfi.ee kodulehel kasutajaks. Nüüd saad otsustada, kas soovid lisada arveid Perfisse iga kuu ise või soovid, et need oleks edaspidi automaatselt Perfis.
Ühekordselt saad:
Püsivaks ja mugavaks teenuse kasutamiseks muuda oma e-posti aadress teenusepakkujate juures Perfi e-posti aadressiks. Nii laekuvad arved Perfisse edaspidi automaatselt.
Kui väärtustad oma aega, siis teeme seda kõike Sinu eest! Esita digitaalselt allkirjastatud volituse meie kodulehel, et saaksime võtta ühendust Sinu soovitud teenusepakkujatega ja paluda neil suunata kõik Sinu arved Perfisse. Kui kõik arved on lisatud, kontrolli üle arveldusandmed ja vajuta nuppu „Maksa“. Ongi kõik – andmed on salvestatud ja arved makstud!
Selleks on mitu võimalust:
Perfi abil on võimalik tasuda ainult käesoleva kuu arveid. Tavaliselt lisab teenusepakkuja maksmata jäetud summa järgmise kuu arvele ning neid on võimalik üheskoos tasuda.
Vajuta nupu „Maksa“, seejärel vali oma pank ja logi sisse endale sobival viisil (Smart-ID, ID-kaart, Mobiil-ID, PIN-kalkilaator) ja kinnita makse.
Loomulikult! Kui vaja, saab igale teenusepakkujale määratud arve väljal muuta maksmisele kuuluvat summat. Samuti on võimalik valida, milliseid arveid hetkel tasuda soovid. Võid osa teenusepakkujaid inaktiveerida eemaldades linnukese märkeruudust ja maksta ainult valitud arved.
Pane tähele, et Perfi kaudu ei ole võimalik teha juurdemakseid osaliselt tasutud arvetele. Iga teenusepakkujale määratud arve saab tasuda ainult üks kord kuus.
Ahiivis on kuvatud kõikide kuude koondarved, alates hetkest, kui hakkasid arveid Perfi kaudu maksma. „Osaliselt tasutud“ tähendab, et sel kuul on jäänud mõni teenusepakkuja arve tasumata või on makstud osaliselt. Küsmuste korral võta ühendust meie klienditoega helistades +372 5401 0488 või kirjutades: info@perfi.ee.
Kontrolli, kas kõik väljad on täidetud! Kui mõnel teenusepakkujal puudub tasumisele kuuluv summa ja arve pole veel tulnud, ning sul pole võimalik summat käsitsi sisestada, võid neid teenusepakkujaid inaktiveerida eemaldades linnukese märkeruudust ja maksta ainult valitud arved. Kuid ära unusta kõiki arveid maksetähtajaks tasuda!
Saadame meeldetuletusi Sinue-posti aadressile 3 päeva enne maksetähtaega ja ka siis, kui maksetähtaeg on ületatud.
Jooksva kuu koondarvet saab printida, kui valid oma profiilil ülevalt menüüst vaate “Arve” ja seejärel vajutad oma aadressi kõrval olevat printeri ikooni. Kõiki koondarveid on võimalik ükshaaval printida, kui valid oma profiilil ülevalt menüüst vaate “Arhiiv” ja seejärel vajutad valitud kuu real olevat printeri ikooni
Makse laekub teenusepakkujatele ühe tööpäeva jooksul pärast makse tegemist. Peale makse teostamist kontrollib meie süsteem, et kõik andmed on õiged, ning edastab makse teenusepakkujale.
Peale makse laekumist ja meiepoolset edastamist saadame Sulle sellekohase kinnituse nii e-kirja kui ka SMSina. Teavitustest loobumiseks võtta ühendust meie klienditoega.
Maksed võivad viibida meist sõltumatutel põhjustel, näiteks kui pankade töö on häiritud.
Hea teada:
Näiteks, kui tegid makse reedel, laekub see teenusepakkuja arvele esmaspäeval. Kui tegid makse esmaspäeval, laekub see teenusepakkuja arvele teisipäeval.
Ära muretse! Võta meiega ühendust ja soovi korral tagastame teise makse järgmise tööpäeva jooksul Sinu kontole.
Sellel võib olla mitu põhjust:
Kui Sa soovid maksta kõik oma arved Perfi kaudu, aga mõne teenusepakkujaga on sõlmitud e-arve püsimakse leping ja arve summa läheb pangast maha automaatselt, siis pead püsimakse lepingu pangas lõpetama. Vastasel juhul võib tekkida olukord, et maksad arvet topelt.