Ootame teie nõusolekut

Kasutame oma veebisaidil ja mobiilirakenduses küpsiseid, mis aitavad meil pakkuda teile paremat sirvimiskogemust, meeles pidada teie sirvimisetappe, mõista paremini meie külastajate ootusi, analüüsida suundumusi ja parandada oma teenust. Saate oma nõusolekut küpsiste kasutamiseks igal ajal oma brauseri seadetes muuta.

Korduma kippuvad küsimused

ARVED

Kuidas saan hakata Perfi platvormil oma arveid tasuma?

Esmalt registreeru Perfi.ee kodulehel kasutajaks. Kõikide oma arvete ja teenusepakkujate lisamiseks on Perfi iseteeninduses mitu võimalust:

  • Suuna enda arved oma isiklikule Perfi e-posti aadressile: nimi.perekonnanimi@perfi.ee
  • Sisesta oma teenusepakkujate ja kommunaalarvete viitenumbrid
  • Lae üles PDF-formaadis arve
Kui kõik arved on lisatud, kontrolli üle arveldusandmed ja vajuta nuppu „Maksa“. Ongi kõik – andmed on salvestatud ja arved makstud!

Mida pean tegema, et minu arved laekuksid Perfi iseteenindusse automaatselt?

Selleks, et Sinu arved laekuksid automaatselt igakuiselt Perfi iseteenindusse on mitu viisi:
o Meie teeme seda volituse alusel Sinu eest Kõige mugavam viis selleks on esitada meile digitaalselt allkirjastatud volitus, mille alusel võtame ühendust soovitud teenusepakkujatega. Palume neil edaspidi suunata kõik Sinu arved personaalsele Perfi e-posti aadressile nimi.perekonnanimi@perfi.ee
Volituse vormistamiseks anna meile oma soovist teada telefoni või e-posti teel. Hiljemalt järgmise tööpäeva jooksul saadame Sulle eeltäidetud volituse digitaalseks allkirjastamiseks. Koos volitusega palume Sul edastada meile soovitud teenusepakkujate nimekiri e-posti aadressile info@perfi.ee , et saaksime nendega ühendust võtta.

o Muutes enda andmeid oma teenusepakkuja iseteeninduses Arvelduskanalit saab muuta oma teenusepakkujate iseteeninduses järgmiselt:

  • Logi sisse teenusepakkuja iseteenindusse;
  • Muuda enda praegune arvete e-posti aadress ümber järgnevaks nimi.perekonnanimi@perfi.ee.
o Võttes ühendust oma teenusepakkujaga
Arvete ümbersuunamiseks Perfisse saab oma teenusepakkujatega ka otse e-posti või telefoni teel ühendust võtta.

Kas saan maksta eelmise kuu arvet?

Tagantjärele maksmata arveid eraldi juurde lisada ei saa. Tavaliselt kajastub võlgnevus teenusepakkuja poolt järgmise kuu arvel.

Kuidas saan Perfi kaudu oma arveid maksta?

Vajuta nupu „Maksa“, seejärel vali oma pank ja logi sisse endale sobival viisil (Smart-ID, ID-kaart, Mobiil-ID, PIN-kalkilaator) ja kinnita makse.

Kas on võimalik tasumisele kuuluvaid summasid muuta ja maksta ainult osa arvest?

Muidugi! Vajaduse korral saab iga teenusepakkuja arve väljal muuta maksmisele kuuluvat summat. Samuti saab valida milliseid arveid soovid hetkel tasuda. Eemaldades vastava teenusepakkuja märkeruudust linnukese ei lisata summat Sinu arvele.
Osaliselt makstud arvetele hiljem lisa juurdemakseid Perfi kaudu sooritada ei saa. Igat teenusepakkuja arvet saab tasuda ainult kord ühe kuu jooksul.

Mida tähendab tekst „Osaliselt makstud“ minu arvete arhiivis?

Ahiivis on kuvatud kõikide kuude koondarved, alates hetkest, kui hakkasid Perfit arvete tasumiseks kasutama. „Osaliselt makstud“ tähendab, et sel kuul on jäänud mõni teenusepakkuja arve tasumata või on seda tehtud osaliselt.

Miks süsteem ei lase mul vajutada nuppu „Maksa“?

Kontrolli, kas oled kõik väljad on täidetud! Kui mõnel teenusepakkujal puudub tasumisele kuuluv summa ja sul pole võimalik summat käsitsi sisestada, võid neid teenusepakkujaid inaktiveerida eemaldades linnukese märkeruudust ja maksta ainult valitud arved. Kuid ära unusta neid kuu lõpuks maksta!

Miks on arve summa asemel märk „-“?

Ühel väga positiivsel põhjusel! Miinusmärk tähendab, et Sul on tekkinud ettemaks ja maksad sel kuul vähem.

Kuidas ma saan arvet printida?

Jooksva kuu koondarvet saab printida, kui valid oma profiilil ülevalt menüüst vaate “Arve” ja seejärel vajutad oma aadressi kõrval olevat printeri ikooni. Kõiki koondarveid on võimalik ükshaaval printida, kui valid oma profiilil ülevalt menüüst vaate “Arhiiv” ja seejärel vajutad valitud kuu real olevat printeri ikooni

Millal teenusepakkuja minu makse kätte saab?

Kui oled oma arve tasunud, laekub Sinu makse meie arvele hiljemalt järgmisel tööpäeval. Meie süsteem kontrollib saadud andmeid ja edastab maksed teenusepakkujatele hiljemalt järgmiseks tööpäevaks. See tähendab, et makse laekub teenusepakkujatele ühe tööpäeva jooksul pärast makse tegemist. Peale makse laekumist ja meiepoolset edastamist saadame sulle sellekohase kinnituse nii e-kirja kui ka SMSina.

Hea teada:
Näiteks, kui tegid makse reedel, laekub see teenusepakkuja arvele esmaspäeval. Kui tegid makse esmaspäeval, laekub see teenusepakkuja arvele teisipäeval.

Kuidas saan tõendi, et mul pole teenusepakkujate ees võlgnevusi?

Sellise tõendi saavad väljastada ainult teenusepakkujad. Kui vajad ainult ühe kuu makstud arvete väljavõtet, leiad selle Perfi iseteeninduses jaotuses „Arhiiv“, kui vajutad printeri ikooni valitud kuu kõrval. Kui vajad väljavõtet pikema perioodi kohta, kirjuta meile e-posti aadressil info@perfi.ee.

Mis saab siis, kui tegid kogemata kaks ühesugust makset?

Ära muretse! Kui maksid kogemata kaks korda, tagastame teise makse järgmise tööpäeva jooksul Sinu kontole ja saadame ka sellekohase tagastuse kohta e-kirja.

Miks on arvetel võlgnevused, kui eelmise kuu arve sai tasutud?

Sellel võib olla mitu põhjust:

  • Teenusepakkuja arve sai makstud pärast arveldusperioodi lõppu. Näiteks uue kuu alguses, kui eelmise kuu arve on teenusepakkuja poolt juba koostamisel või koostatud.
  • Kui võlgnevus on lisatud konkreetse teenusepakkuja arvele, siis kontrolli, kas arve on lisatud Perfi iseteenindusse õige viitenumbriga. Kui viitenumber on õige, siis võta meiega ühendust ja teenusepakkujale saadetakse tehtud makse kohta kinnitus. Kui viitenumber on vale, eemalda vale viitenumbriga teenusepakkuja arve ja lisa uuesti õigete andmetega. Samuti võta meiega kindlasti ühendust, et saaksime teenusepakkujat teavitada ja paluda eelmise kuu makse õige viitenumbriga krediteerida.

Mida pean tegema, kui minul on sõlmitud e-arve püsimakse leping?

Kui Sa soovid maksta kõik oma arved Perfi kaudu, aga mõne teenusepakkujaga on sõlmitud e-arve püsimakse leping ja arve summa läheb pangast maha automaatselt, siis sellisel juhul pead püsimakse lepingu pangas lõpetama. Vastasel juhul võib tekkida olukord, kui arve on makstud topelt.