Ootame teie nõusolekut

Kasutame oma veebisaidil ja mobiilirakenduses küpsiseid, mis aitavad meil pakkuda teile paremat sirvimiskogemust, meeles pidada teie sirvimisetappe, mõista paremini meie külastajate ootusi, analüüsida suundumusi ja parandada oma teenust. Saate oma nõusolekut küpsiste kasutamiseks igal ajal oma brauseri seadetes muuta.

Korduma kippuvad küsimused

ARVED

Kuidas saan lisada arveid Perfisse?

Esmalt registreeru Perfi.ee kodulehel kasutajaks. Nüüd saad otsustada, kas soovid lisada arveid Perfisse iga kuu ise või soovid, et need oleks edaspidi automaatselt Perfis.

Ühekordselt saad:

  • Saata arve oma nimi.perekonnanimi@perfi aadressile;
  • Laadida PDF – formaadis arve üles Perfisse otse oma seadmest;

Püsivaks ja mugavaks teenuse kasutamiseks muuda oma e-posti aadress teenusepakkujate juures Perfi e-posti aadressiks. Nii laekuvad arved Perfisse edaspidi automaatselt.

Kui väärtustad oma aega, siis teeme seda kõike Sinu eest! Esita digitaalselt allkirjastatud volituse meie kodulehel, et saaksime võtta ühendust Sinu soovitud teenusepakkujatega ja paluda neil suunata kõik Sinu arved Perfisse. Kui kõik arved on lisatud, kontrolli üle arveldusandmed ja vajuta nuppu „Maksa“. Ongi kõik – andmed on salvestatud ja arved makstud!

Kuidas saan seadistada, et arved laekuksid Perfi iseteenindusse automaatselt?

Selleks on mitu võimalust:

  • Volituse alusel: Saad Perfi lehel allkirjastada volituse, et saaksime võtta ühendust Sinu soovitud teenusepakkujatega. Palume neil suunata kõik Sinu arved personaalsele Perfi e-posti aadressile nimi.perekonnanimi@perfi.ee.
  • Teenusepakkuja iseteeninduses: Logi sisse teenusepakkuja iseteenindusse ja muuda oma praegune arvete e-posti aadress järgnevaks: nimi.perekonnanimi@perfi.ee. Veel üks võimalus on kontakteeruda oma teenusepakkujaga e-posti või telefoni teel.

Kas ma saan maksta eelmise kuu arvet?

Perfi abil on võimalik tasuda ainult käesoleva kuu arveid. Tavaliselt lisab teenusepakkuja maksmata jäetud summa järgmise kuu arvele ning neid on võimalik üheskoos tasuda.

Kuidas saan Perfi kaudu oma arveid maksta?

Vajuta nupu „Maksa“, seejärel vali oma pank ja logi sisse endale sobival viisil (Smart-ID, ID-kaart, Mobiil-ID, PIN-kalkilaator) ja kinnita makse.

Kas ma saan ise muuta tasumisele kuuluvaid summasid ja maksta ainult osa arvest?

Loomulikult! Kui vaja, saab igale teenusepakkujale määratud arve väljal muuta maksmisele kuuluvat summat. Samuti on võimalik valida, milliseid arveid hetkel tasuda soovid. Võid osa teenusepakkujaid inaktiveerida eemaldades linnukese märkeruudust ja maksta ainult valitud arved.

Pane tähele, et Perfi kaudu ei ole võimalik teha juurdemakseid osaliselt tasutud arvetele. Iga teenusepakkujale määratud arve saab tasuda ainult üks kord kuus.

Mida tähendab staatus „Osaliselt tasutud“ minu arvete arhiivis?

Ahiivis on kuvatud kõikide kuude koondarved, alates hetkest, kui hakkasid arveid Perfi kaudu maksma. „Osaliselt tasutud“ tähendab, et sel kuul on jäänud mõni teenusepakkuja arve tasumata või on makstud osaliselt. Küsmuste korral võta ühendust meie klienditoega helistades +372 5401 0488 või kirjutades: info@perfi.ee.

Miks ma ei saa vajutada nuppu "Maksa"?

Kontrolli, kas kõik väljad on täidetud! Kui mõnel teenusepakkujal puudub tasumisele kuuluv summa ja arve pole veel tulnud, ning sul pole võimalik summat käsitsi sisestada, võid neid teenusepakkujaid inaktiveerida eemaldades linnukese märkeruudust ja maksta ainult valitud arved. Kuid ära unusta kõiki arveid maksetähtajaks tasuda!

Kas Perfi saadab maksetähtaja meeldetuletusi?

Saadame meeldetuletusi Sinue-posti aadressile 3 päeva enne maksetähtaega ja ka siis, kui maksetähtaeg on ületatud.

Kuidas ma saan arvet printida?

Jooksva kuu koondarvet saab printida, kui valid oma profiilil ülevalt menüüst vaate “Arve” ja seejärel vajutad oma aadressi kõrval olevat printeri ikooni. Kõiki koondarveid on võimalik ükshaaval printida, kui valid oma profiilil ülevalt menüüst vaate “Arhiiv” ja seejärel vajutad valitud kuu real olevat printeri ikooni

Millal teenusepakkuja minu makse kätte saab?

Makse laekub teenusepakkujatele ühe tööpäeva jooksul pärast makse tegemist. Peale makse teostamist kontrollib meie süsteem, et kõik andmed on õiged, ning edastab makse teenusepakkujale.

Peale makse laekumist ja meiepoolset edastamist saadame Sulle sellekohase kinnituse nii e-kirja kui ka SMSina. Teavitustest loobumiseks võtta ühendust meie klienditoega.

Maksed võivad viibida meist sõltumatutel põhjustel, näiteks kui pankade töö on häiritud.

Hea teada:
Näiteks, kui tegid makse reedel, laekub see teenusepakkuja arvele esmaspäeval. Kui tegid makse esmaspäeval, laekub see teenusepakkuja arvele teisipäeval.

Mis saab siis, kui tegin kogemata kaks ühesugust makset?

Ära muretse! Võta meiega ühendust ja soovi korral tagastame teise makse järgmise tööpäeva jooksulSinukontole.

Miks minu arvel on võlgnevus, kui eelmise kuu arve sai tasutud?

Sellel võib olla mitu põhjust:

  • See võib juhtuda näiteks siis, kui makse laekus eelmise kuu lõpus või uue kuu alguses, samal ajal kui teenusepakkuja oli juba koostanud arve eelmise kuu eest. Kui teenusepakkuja ei ole makset ikkagi kätte saanud, kontrollige makserekvisiite. Teavitage meie klienditeenindust, et saaksime teenusepakkujale saata maksekorralduse.

Mida pean tegema, kui mul on sõlmitud e-arve püsimakse leping?

Kui Sa soovid maksta kõik oma arved Perfi kaudu, aga mõne teenusepakkujaga on sõlmitud e-arve püsimakse leping ja arve summa läheb pangast maha automaatselt, siis pead püsimakse lepingu pangas lõpetama. Vastasel juhul võib tekkida olukord, kui arve on makstud topelt.