Ootame teie nõusolekut

Kasutame oma veebisaidil ja mobiilirakenduses küpsiseid, mis aitavad meil pakkuda teile paremat sirvimiskogemust, meeles pidada teie sirvimisetappe, mõista paremini meie külastajate ootusi, analüüsida suundumusi ja parandada oma teenust. Saate oma nõusolekut küpsiste kasutamiseks igal ajal oma brauseri seadetes muuta.

Korduma kippuvad küsimused

KONTO HALDAMINE

Mida teha, kui unustasin kasutajanime või parooli?

Kasutajanimeks on Sinu e-posti aadress, millega oled registreerinud. Kui unustasid parooli, siis kasuta parooli meeldetuletuse funktsiooni. See on lihtne: vajuta veebisaidi aknas nuppu „Logi sisse“. Vajuta avanevas sisselogimise aknas linki „Unustasid parooli?“, täida väli ja esita andmed. Uusi sisselogimisandmeid saadetakse Sinu e-posti aadressile.

Ma ei leia registreerimisvormilt oma elukoha aadressi nime. Mida teha?

Ära muretse! Võta meiega ühendust, täpsusta, millist aadressi soovid registreerida (omavalitsus, tänava nimi), ja lisame aadressi Perfi süsteemi.

Kuidas muuta kontol eesnime, perekonnanime, telefoninumbrit ja e-posti aadressi?

Kõiki andmeid saab muuta osas „Minu konto“. Vajuta ülemisel menüüribal oma nime peale ja vali ripploendist „Minu konto“. Vajuta avanevas aknas pliiatsi märki soovitud andmete muutmiseks.

Kas ma saan teavitusi, kui arved on valmis maksmiseks ja kui makse on edastatud teenusepakkujale?

Iga kuu saad teavituse e-postile, kui arved on maksmiseks valmis. Samuti, teavitame Sind kui makse on tehtud ja edastatud teenusepakkujatele. Soovi korral saadame teavitusi ka SMS-i teel.

Kas saan maksta ühe konto kaudu mitme elamu arveid?

Muidugi! See on väga lihtne: vajuta oma kontol valikut „Lisa elamu“ ja registreeri elamu aadress. Ühel kontol on võimalik näha kõiki oma teenusepakkujate arveid. Isegi kui omad erinevaid majapidamisi, kodusid, suvilaid, garaaže või muid ruume. Sul on võimalik kõikide nende arveid Perfis hallata ja maksta.

Kui minu aadress muutub, mida peaksin tegema?

Kui Sinu aadress muutub, võta palun ühendust meie klienditoega helistades +372 5401 0488 või kirjutades info@perfi.ee. Aitame Sul andmed muuta.

Kas on võimalik saada meeldetuletusi ja muud teavet mitmele e-posti aadressile?

Andmekaitse üldmääruse kohaselt meie saame konto andmeid saata ainult ühele e-posti aadressile.

Kuidas ma saan oma kasutajanime muuta?

Kasutajanime muutmiseks vajuta „Minu konto“ ja seejärel pliiatsi ikooni real „Isiklik e-posti aadress“.

Kuidas ma saan oma parooli muuta?

Vajuta „Minu konto“ ja seejärel pliiatsi ikooni real „Parool“.

Kuidas ma saan oma konto kustutada?

Konto kustutamiseks logi sisse Perfi iseteenindusportaali, vali "Minu konto" alt "Kustuta konto", loe hoolikalt läbi aknas olev teave, märgi linnuke ruudukesse "Mõistan ja nõustun", vali kustutamise põhjus ning vajuta "Kustuta konto". Kui sul on mitu elamut ja soovid kustutada ühte neist, vali menüüst "Elamud ja maksjad" ning vajuta prügikasti ikooni vastava elamu juures. Kui tekib probleeme, võta ühendust klienditeenindusega telefoni, chati või e-posti teel.

Kuidas saan tulevikus arveid, kui olen oma konto kustutanud, kuid minu arved on suunatud nimi.perekonnanimi@perfi.ee e-posti aadressile?

Pärast konto kustutamist tuleb muuta arvete e-posti aadress. Seda saab teha teenusepakkujate iseteenindustes või võttes nendega otse ühendust.