Registruokitės dabar
Atsiskaitant vos keliems paslaugų teikėjams - paslauga visuomet teikiama nemokamai!
Atsiskaitant vos keliems paslaugų teikėjams - paslauga visuomet teikiama nemokamai!
Kasutajanimeks on Sinu e-posti aadress, millega oled registreerinud. Kui unustasid parooli, siis kasuta parooli meeldetuletuse funktsiooni. See on lihtne: vajuta veebisaidi aknas nuppu „Logi sisse“. Vajuta avanevas sisselogimise aknas linki „Unustasid parooli?“, täida väli ja esita andmed. Uusi sisselogimisandmeid saadetakse Sinu e-posti aadressile.
Ära muretse! Võta meiega ühendust, täpsusta, millist aadressi soovid registreerida (omavalitsus, tänava nimi), ja lisame aadressi Perfi süsteemi.
Kõiki andmeid saab muuta osas „Minu konto“. Vajuta ülemisel menüüribal oma nime peale ja vali ripploendist „Minu konto“. Vajuta avanevas aknas pliiatsi märki soovitud andmete muutmiseks.
Iga kuu saad teavituse e-postile, kui arved on maksmiseks valmis. Samuti, teavitame Sind kui makse on tehtud ja edastatud teenusepakkujatele. Soovi korral saadame teavitusi ka SMS-i teel.
Muidugi! See on väga lihtne: vajuta oma kontol valikut „Lisa elamu“ ja registreeri elamu aadress. Ühel kontol on võimalik näha kõiki oma teenusepakkujate arveid. Isegi kui omad erinevaid majapidamisi, kodusid, suvilaid, garaaže või muid ruume. Sul on võimalik kõikide nende arveid Perfis hallata ja maksta.
Kui Sinu aadress muutub, võta palun ühendust meie klienditoega helistades +372 5401 0488 või kirjutades info@perfi.ee. Aitame Sul andmed muuta.
Andmekaitse üldmääruse kohaselt meie saame konto andmeid saata ainult ühele e-posti aadressile.
Kasutajanime muutmiseks vajuta „Minu konto“ ja seejärel pliiatsi ikooni real „Isiklik e-posti aadress“.
Vajuta „Minu konto“ ja seejärel pliiatsi ikooni real „Parool“.
Konto kustutamiseks logi sisse Perfi iseteenindusportaali, vali "Minu konto" alt "Kustuta konto", loe hoolikalt läbi aknas olev teave, märgi linnuke ruudukesse "Mõistan ja nõustun", vali kustutamise põhjus ning vajuta "Kustuta konto". Kui sul on mitu elamut ja soovid kustutada ühte neist, vali menüüst "Elamud ja maksjad" ning vajuta prügikasti ikooni vastava elamu juures. Kui tekib probleeme, võta ühendust klienditeenindusega telefoni, chati või e-posti teel.
Pärast konto kustutamist tuleb muuta arvete e-posti aadress. Seda saab teha teenusepakkujate iseteenindustes või võttes nendega otse ühendust.