Ootame teie nõusolekut

Kasutame oma veebisaidil ja mobiilirakenduses küpsiseid, mis aitavad meil pakkuda teile paremat sirvimiskogemust, meeles pidada teie sirvimisetappe, mõista paremini meie külastajate ootusi, analüüsida suundumusi ja parandada oma teenust. Saate oma nõusolekut küpsiste kasutamiseks igal ajal oma brauseri seadetes muuta.

Korduma kippuvad küsimused

TEENUS EELARVE

Millist ülevaadet pakub "Eelarve" teenus?

Nüüd saad Perfi kaudu jälgida mitte ainult tasutud teenuste statistikat, vaid ka oma isiklikke kulutusi. See teenus näitab Sulle, kuhu Su raha kaob ja millised ostud lähevad kõige rohkem maksma – olgu need igakuised, iganädalased või muud kulutused. Erinevalt tavalistest pangarakendustest võimaldab see tööriist Sul näha oma finantside terviklikku pilti, koondades mitme panga ja konto andmed ühte kasutajaliidesesse. Sa saad jälgida oma tulusid ja kulusid, mis teeb rahaasjade kontrollimise palju lihtsamaks.

Toidu, transpordi, meelelahutuse ja kodutarvete kulutuste haldamine muutub lihtsamaks, kui sul on ees kogu ülevaade, mitte ainult ühe konto andmed. Proovi seda teenust – see võib sulle tõesti kasulik olla!

Kuidas alustada "Eelarve" teenuse kasutamist?

See on üsna lihtne. Esiteks loo või logi sisse oma Perfi kontole. Vali uus sektsioon: "Eelarve". Esimesel sisselogimisel näed teadet, mis pakub võimalust ühendada oma pangakontod tööriistaga. See samm on vajalik, et saada ligipääs oma kontodele.

Kontode lisamiseks vajuta nuppu "Lisa pangakonto". Sind suunatakse meie partneri OÜ "Krediidiregister" lehele accountscoring.com, mis on sertifitseeritud kontoinfo teenusepakkuja (AISP litsentsiga). Meie partneri tegevust kontrollib Eesti Finantsinspektsioon.

Pärast autentimist ja valitud pangaga ühendamist saad lisada soovitud kontod. Andmete laadimine võtab vaid veidi aega ja varsti on Sinu statistika käesoleva kuu ja mõne varasema kuu kohta nähtav "Eelarve" aknas!

Kontode haldamine, millele oled ligipääsu andnud, toimub menüüs "Seaded", sektsioonis "Eelarve seaded".

Kuidas toimib kontode sidumine?

Kontode sidumine toimub elektroonilise pangandussüsteemi kaudu, kus annad pangale loa edastada oma kontoinfo Perfile. Kõik detailid Sinu isikuandmete töötlemise ja nende turvalisuse kohta leiad meie privaatsuspoliitikast .

Sidumisprotsessi viib läbi meie partner, Eesti ettevõte OÜ "Krediidiregister". Sidumise käigus saad valida, milliseid kontosid soovid "Eelarve" aknas jälgida ja milliseid peita. Seda valikut saad alati muuta menüüs "Seaded" jaotisest "Eelarve seaded". Seega, kui meelt muudad, saad seadeid lihtsalt kohandada.

Pane tähele, et pangakontode sidumine kehtib piiratud aja – 90 kuni 120 päeva. See periood võib sõltuda pangast, seega näed iga konto juures kuupäeva, millal on vaja luba pangaga uuendada.

Mis on "Eelarve" teenuse hind?

Teenuse hind on juba põhipaketi sees. Eelarve haldamise eest eraldi tasu ei võeta.

Millist statistikat ma näen “Eelarve” aknas?

"Eelarve" teenus annab Sulle täieliku ülevaate Sinu rahalistest vahenditest: näed kõigi Perfiga seotud kontode sissetulekuid, kulutusi ja saldot. Sul on võimalik jälgida kulutuste graafikuid nädalapäevade kaupa, samuti saad vaadata andmeid eelmiste nädalate ja kuude kohta. Kõik kulutused jaotatakse eraldi kategooriatesse, mis aitab Sul täpselt aru saada, kuhu raha kulub – elamiskuludele, transpordile, toidule, meelelahutusele või muudele vajadustele.

Miks ma ei näe Eelarve aknas uuendatud andmeid?

Kontrolli, kas Sinu luba pangalt andmeid saada on endiselt kehtiv. Tavaliselt näed oma pangakontode info kõrval eelarve aknas andmete kehtivuse kuupäeva. Kui näed märget, et luba ei ole enam kehtiv, vajuta "Uuenda" nuppu ja ühenda panga kontod uuesti.

Kes näeb minu eelarvet?

Eelarve teenus on loodud nii, et sellele pääsevad ligi ainult need kasutajad, kes logivad sisse oma Perfi kontole. Kui Sa ei jaga oma sisselogimisandmeid, ei näe keegi peale Sinu eelarve statistikat.

Isegi kui Sinu kontole lisatakse teine maksekorraldaja, saab ta süsteemi siseneda ainult oma andmetega, ega näe Sinu eelarve statistikat. Samas saab ta lisada infot oma konto kohta ja vaadata enda eelarve statistikat, mida Sina samuti ei näe.

Kui vajad abi, siis võta arvesse, et klienditoe töötajad ei näe Sinu eelarve andmeid, kuid nad saavad aidata üldiste küsimuste ja seadistustega.

Kui ma lisan teise maksekorraldaja, kas ta näeb minu eelarve statistikat?

Teine kasutaja ei saa näha andmeid jaotises "Eelarve", kuna ta logib oma Perfi kontole sisse oma sisselogimisandmetega ja on eraldi maksekorraldaja, kellel on iseseisev konto.

Sa võid rahulikult saata kutse jaotises "Arved" või seadete all, ning kutsutud isik saab maksekorraldajaks, kuid ei pääse ligi sinu eelarve statistikale.

Oluline on mitte jagada oma sisselogimisandmeid teistega. Kui keegi saab ligipääsu sinu kontole sinu andmetega, võib ta näha kogu sinu isiklikku infot, mis võib tõsiselt ohustada sinu andmete turvalisust!

Kas Perfi töötajad saavad minu andmeid vaadata?

Meie töötajad ei saa näha Sinu infot. Eelarve teenus on loodud nii, et keegi ei pääse ligi andmetele, mis on esitatud eelarve aknas. Nad saavad küll anda nõu ja aidata Sul vajalikke funktsioone leida.

Pea meeles, et töötajad ei saa kommenteerida Sinu statistikat, kuna ainult Sinul on õigus näha eelarve aknas kuvatavat infot.

Kas see teenus on turvaline? Kas minu raha võib kontolt kaduda?

Jah, teenus on turvaline. Kõik maksed tehakse otse läbi Sinu panga, samal ajal eelarve aknas kuvatakse ainult väljavõttest saadud infot, mis on kategooriate kaupa või meie loodud graafikutena esitatud. "Eelarve" teenuse kaudu ei toimu ühtegi tehingut, seega jääb Sinu raha pangakontodel puutumata.

Kuidas loobuda teenusest "Eelarve"?

Et lõpetada "Eelarve" teenuse kasutamine, mine "Seaded" menüüsse ja vali "Eelarve seaded." Sealt saad eemaldada lingi oma pangakontodest. Pärast seda Sinu pangakonto andmed enam eelarve aknasse ei edastata.

Kui otsustad Perfi konto täielikult kustutada, siis kustutatakse kõik eelarve andmed kohe.